Post by phunctencaleres on Mar 13, 2022 0:01:20 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Logical Reasoning Test ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Logical Reasoning Test IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ puncte generatoare de trucuri ▞▞▞
▞▞▞ Logical Reasoning Test 2022 version ▞▞▞
Doar încercând. Dar se pare că nu funcționează fără internet
Aplicația este foarte utilă
Încă nou în această aplicație... 2 săptămâni. Ceea ce am văzut până acum pare să fie exact tipul de stimulare cerebrală pe care l-am căutat.
Nu funcționează, nu vă risipiți datele.
Unele dintre răspunsurile dvs. sunt incorecte sau opțiunile oferite ca răspunsuri nici măcar nu sunt relevante pentru întrebare. Are nevoie de lucru QA.
bun.dar poate fi îmbunătățit.
Logical Reasoning Test 教育 lkv
Atâtea notificări și reclame. Literal spam cu peste 10 notificări persistente pe zi!
Este atât de bun pentru că îi ajută pe elevi să înțeleagă problemele lor și să rezolve problemele de inteligență
Numai pentru indieni. Se pare că au propria lor logică.
Vă rugăm să adăugați niște sunet instrumental pentru o concentrare mai bună, cum ar fi aplicația Math Master de la compania lui Pavan, vedeți acea aplicație și apoi încercați să o faceți mai frumoasă și mai interesantă, altfel totul este excelent... mulțumesc..
Această aplicație se blochează în Redmi 6A al meu. Nevoi, o mulțime de erori îmbunătățite. Vă rugăm să remediați această problemă. 😢😢
Logical Reasoning Test Ta’lim xhma
Bine. Câteva inexactități de bază pe care le-am întâlnit deja, ceea ce mă face să mă îndoiesc de restul conținutului. De exemplu, delfinii NU SUNT pești. Ar trebui avută mai multă atenție la crearea sau actualizarea conținutului.
Logical Reasoning Test Ta’lim xhma
„Politica de confidențialitate” cu care trebuie să fiți de acord înainte de a o utiliza este foarte înfricoșătoare. Celor entități „terțe” le oferiți datele mele? Ce date le oferiți? De ce nu vă asumați responsabilitatea pentru ceea ce fac ei cu datele mele?